It is taking longer than expected to fetch the next song to play. The music should be playing soon. If you get tired of waiting, you can try reloading your browser.


Please check our Help page for information about troubleshooting Pandora on your browser.

Please ensure you are using the latest Flash Player.


If you are unable or do not wish to upgrade your Flash Player,
please try a different browser.


Please check our Help page for information about troubleshooting Pandora on your browser.
Your Pandora One subscription will expire shortly.
More Info
No Thanks
Your Pandora One trial will expire shortly.
Restore
Close
close
Your Pandora One trial subscription will expire shortly. Upgrade to continue unlimited, ad-free listening.
Upgrade Now
You've listened to hours of Pandora this month. Consider upgrading to Pandora One.
More Info
No Thanks
Close
Hi . Pandora is using Facebook to personalize your experience. Learn MoreNo Thanks
-0:00
0:00
Change Skin

We created Pandora to put the Music Genome Project directly in your hands

It’s a new kind of radio –
stations that play only music you like

 
Create an account for free. Register
Now Playing
Music Feed
My Profile
Create a Station
Buy

I Don't Wanna Be In Love

Comments

Report as inappropriate
i love how pandora knows when to play the right/wrong song XD
Report as inappropriate
This is how I feel right now :/
Report as inappropriate
I love this song :3 I don't want to be in love!
Report as inappropriate
F**k love who needs it
Report as inappropriate
I don't wanna be in love ._.
Report as inappropriate
I don't wanna be in love! Screw love
Report as inappropriate
I Don't wannna be in love
Report as inappropriate
Best song ever.

And yeah Pandora has to fix the freaking album art lmao
Report as inappropriate
Why is iCarly there...???. . . . .
Report as inappropriate
This song
Report as inappropriate
Shouldn't one of Good Charlotte's album covers be there not iCarly
Report as inappropriate
I don't wanna be in love unless I can have u <3
Report as inappropriate
Well Made Song (;
Report as inappropriate
Hate it you suck
Report as inappropriate
Why the hell is there fukken ICarly on the cover? Anyway fukken perfect song!
Report as inappropriate
Ah this is great c:
Report as inappropriate
Amazing song
Report as inappropriate
No sorry... but this is a good song!!!
Report as inappropriate
zane_potter9
A little off topic but seriously: the iCarly album cover? Anybody know?
Report as inappropriate
I'm with u Max
I don't wanna be in love 2 …
Report as inappropriate
956205885
Love scares me
Report as inappropriate
I don't wanna be in love !!!!!
Report as inappropriate
nyves104
I love this song, but I don't wanna be in love :)
Report as inappropriate
I LOVE ITTTT WOW.
Report as inappropriate
evanpl
:)
Report as inappropriate
clarence.mat h
I love this song
Report as inappropriate
haha im just typing random crap ;P
Report as inappropriate
†♥♫♀☺♪
Report as inappropriate
♥ ♫ ☺
Report as inappropriate
I don't wanna be in love!!!!!!!! :DD
Report as inappropriate
genius, these lyrics :)
Report as inappropriate
Haha, my thoughts exactly about relationship s now!
Report as inappropriate
I DONT WANNA BE IN LOVE
Report as inappropriate
the perfect song to finish things i hate to do.
Report as inappropriate
grand song :)
Report as inappropriate
this song is beast
Report as inappropriate
shannonc7041
am i the only one who noticed that they have a few anthem songs? but i'm not complaining, i love good charlotte! ☺
Report as inappropriate
This song is sooo catchy...I love it!
Report as inappropriate
this song was bad a** live ! hell its bad a** non-live too !
Report as inappropriate
<3
Report as inappropriate
haha i love this song. Every time i have boy problems, i listen to this song and think 'I RLY don't wanna be in love'. It just makes me feel SOOO much better. ~GoOd ChArLoTtE iS mY sAvIoR~
Report as inappropriate
have to admit it's a good song
Report as inappropriate
the ending is so come on feel it good...
Report as inappropriate
i1234t
i love the song so muuuuuuuuuuu u u u u u u u u u u u u u u u u u c h :D
Report as inappropriate
Yea, thanks Fangirl u rock:)
Report as inappropriate
catherinet15
Oh, thanks Fangirl! :D
Report as inappropriate
it can be both. when i bought my Now! 26 (I could have the wrong number), the title of the song was "Dance Floor Anthem (I Don't Wanna Be in Love)"
Report as inappropriate
catherinet15
Yeah, I thought this song was called "I Don't Wanna Be In Love". Which one is it? "Dance Floor Anthem" or "I Don't Wanna Be In Love".
Report as inappropriate
I thought this song was called I Don't Wanna Be In Love? I'm confused! Oh well, I love this song!
Report as inappropriate
i used to be like obsesseddd with good charlotte when i was likee 9 (x
Show more

We're sorry, but a browser plugin or firewall may be preventing Pandora from loading.

In order to use Pandora internet radio, please upgrade to a more current browser.

Please check our Help page for more information.

It looks like your browser does not support modern SSL/TLS. Please upgrade your browser.

If you need help, please email: pandora-support@pandora.com.

In order to use Pandora internet radio, please upgrade to a more current browser
or install a newer version of Flash (v.10 or later).

In order to use Pandora internet radio, please install Adobe Flash (v.10 or later).

[126, 80, 119, 90, 100, 76, 113, 79, 85, 123, 96, 95, 85, 124, 118, 73, 68, 86, 116, 103, 124, 122, 97, 81, 66, 77, 72, 89, 72, 92, 98, 80, 72, 93, 98, 118, 110, 78, 116, 103, 76, 102, 118, 69, 71, 91, 102, 88, 83, 112, 81, 66, 84, 124, 77, 126, 81, 78, 99, 69, 118, 122, 75, 120, 83, 97, 115, 80, 104, 94, 66, 123, 95, 107, 70, 113, 108, 80, 92, 108, 97, 109, 70, 93, 76, 125, 117, 70, 95, 76, 87, 104, 113, 113, 102, 83, 111, 123, 93, 81, 72, 124, 105, 112, 117, 86, 97, 90, 100, 66, 67, 118, 77, 110, 80, 116, 91, 127, 87, 88, 77, 69, 65, 98, 86, 92, 71, 88, 104, 83, 68, 94, 96, 92, 116, 75, 65, 88, 117, 109, 110, 85, 69, 73, 71, 104, 91, 81, 71, 82, 73, 101, 106, 126, 103, 96, 85, 107, 80, 84, 106, 81, 99, 73, 119, 97, 102, 97, 117, 120, 75, 93, 83, 73, 80, 107, 83, 117, 125, 76, 68, 114, 127, 101, 101, 102, 78, 113, 64, 123, 124, 66, 122, 126, 99, 127, 115, 64, 74, 95, 127, 85, 69, 106, 94, 114, 100, 92, 117, 105, 113, 77, 123, 85, 102, 123, 105, 96, 87, 84, 67, 74, 67, 105, 81, 108, 121, 83, 64, 100, 104, 120, 77, 95, 89, 93, 97, 80, 95, 123, 86, 66, 97, 68, 74, 69, 68, 101, 67, 81, 120, 89, 107, 94, 82, 108, 86, 81, 112, 70, 68, 104, 82, 109, 92, 97, 81, 116, 68, 109, 98, 88, 80, 75, 115, 109, 123, 107, 116, 64, 113, 79, 119, 121, 86, 70, 99, 85, 64, 101, 122, 108, 73, 86, 87, 66, 71, 126, 84, 81, 96, 103, 101, 113, 112, 98, 110, 64, 109, 106, 92, 84, 114, 85, 82, 67, 120, 80, 85, 86, 74, 113, 111, 81, 122, 72, 76, 72, 112, 69, 97, 71, 111, 125, 100, 90, 100, 120, 85, 108, 106, 104, 74, 64, 75, 88, 87, 123, 125, 88, 123, 80, 90, 105, 86, 116, 92, 70, 125, 84, 89, 111, 98, 124, 117, 70, 69, 67, 97, 104, 101, 68, 67, 104, 71, 107, 69, 102, 112, 84, 73, 76, 92, 125, 115, 108, 85, 75, 79, 123, 109, 72, 91, 127, 104, 93, 78, 110, 80, 120, 109, 80, 67, 119, 75, 78, 79, 76, 97, 93, 103, 90, 85, 74, 110, 107, 92, 87, 109, 87, 76, 122, 74, 81, 87, 70, 71, 101, 112, 89, 99, 124, 106, 127, 79, 113, 88, 123, 127, 66, 76, 108, 78, 117, 97, 119, 71, 95, 85, 124, 99, 65, 117, 82, 103, 115, 122, 66, 84, 71, 81, 80, 117, 87, 123, 97, 102, 83, 108, 82, 106, 127, 126, 125, 108, 93, 80, 98, 123, 122, 125, 105, 109, 73, 88, 106, 108, 69, 124, 115, 66, 89, 64, 84, 82, 70, 113, 71, 71, 80, 91, 77, 106, 124, 97, 83, 75, 105, 81, 114, 70, 84]