It is taking longer than expected to fetch the next song to play. The music should be playing soon. If you get tired of waiting, you can try reloading your browser.


Please check our Help page for information about troubleshooting Pandora on your browser.

Please ensure you are using the latest Flash Player.


If you are unable or do not wish to upgrade your Flash Player,
please try a different browser.


Please check our Help page for information about troubleshooting Pandora on your browser.
Your Pandora One subscription will expire shortly.
More Info
No Thanks
Your Pandora One trial will expire shortly.
Restore
Close
close
Your Pandora One trial subscription will expire shortly. Upgrade to continue unlimited, ad-free listening.
Upgrade Now
You've listened to hours of Pandora this month. Consider upgrading to Pandora One.
More Info
No Thanks
Close
Hi . Pandora is using Facebook to personalize your experience. Learn MoreNo Thanks
-0:00
0:00
Change Skin

We created Pandora to put the Music Genome Project directly in your hands

It’s a new kind of radio –
stations that play only music you like

 
Create an account for free. Register
Now Playing
Music Feed
My Profile
Create a Station
Buy

Come Get It Bae

Features of This Track

modern r&b stylings
danceable grooves
heavy use of vocal harmonies
repetitive melodic phrasing
paired vocal harmony
major key tonality
a distinctive male lead vocal
prominent percussion

These are just a few of the hundreds of attributes cataloged for this track by the Music Genome Project.

show more

Comments

Report as inappropriate
Ain't it good b-tch
Ain't it good b-tch
Talk to me h-e
Ain't it good b-tch

Yeah it's good
Report as inappropriate
ashley_delan o i x
Omg I love this song!!!!!!!! ! ! !
Report as inappropriate
justiny84
Don't read this because it actually works. You will be kissed on the nearest possible Friday by the love of your life. However if you don't post this you will die in 2 day. Now you've started reading so don't stop. This is so scary put this on at least 5 songs in 143 minutes. When done press f6 and your lover's name will come on the screen in big letters. This is so scary because it actually work
Report as inappropriate
ladyvolman
I ❤️���������� t h i s song so much listen to it every day lol ������������
Report as inappropriate
Cool :-D
Report as inappropriate
stanley_theo d o r a
Love it
Report as inappropriate
I love this video!!!
Report as inappropriate
I REALLY LIKE THIS SONG!!!!!!!! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Report as inappropriate
Dis ones for u JENJI lol
Report as inappropriate
I don't want to stuff I do not want it
Keep district I do not want district this is not my kind of music
Report as inappropriate
Lol
Report as inappropriate
Come get it bae - in love this song and I know the dance moves so dance when I hear this song ❤️
Report as inappropriate
Hahahahahaha h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a h a ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Report as inappropriate
Come poop!
Report as inappropriate
G I R L !
Report as inappropriate
HES SOOOO GREAT!!!
Report as inappropriate
OMG TRUE hahahaha love this song
Report as inappropriate
angeljackson i s s w a g
I'm laughing really hard though cuz bae in Danish means poop haha haha "Come Get It Poop" omg I'm dying
Report as inappropriate
angeljackson i s s w a g
I love him!
Report as inappropriate
Pharrell is my daddy
Report as inappropriate
I love Pharrell he is on the voice my fav show my name is rose Edwards
Report as inappropriate
Follow for a follow
Report as inappropriate
Lol????????? ? ? ? ? ? ? ?
Report as inappropriate
Love it
Report as inappropriate
I love LOVE THIS SONG ON MY HIGHEST VOLUME LEVEL ON MY 2014 INDIAN CHIEFTAIN MD LIX.
Report as inappropriate
tristanbanya r d
Love this song
Report as inappropriate
Does anybody else here Miley Cyrus??????? ? ? ? ? ?
Report as inappropriate
My song and my jam
Report as inappropriate
Kiss your hand say your church name 3times and post this on 5other songs.
Report as inappropriate
Come get it b@€
Report as inappropriate
Come get Bae!
Report as inappropriate
One of my fav songs of him
Report as inappropriate
My fav song ever
Report as inappropriate
rosalub08
Like when he signs happy
Report as inappropriate
???????????? ? ? ?
Report as inappropriate
WHAT?! JUST WHAT?!??! I DIDN't believe that fact in first płace!!!
Report as inappropriate
It is Miley Cyrus omg lol
Report as inappropriate
Come get it bae c; lol I always eondered what this was called.. and omg yes is that miley??? I need 2 kno.. gonna google it
Report as inappropriate
This freaked me out this isn't fake apparently is you copy and paste this on 10 different comments you will have either get kissed or asked out. If you break the chain you will see a dead girl in your room tonight. In the next 53 minutes someone will say I love you or I'm sorry
Report as inappropriate
Lol bæ
Report as inappropriate
Weird song lol
Report as inappropriate
You wanna ride it, my motorcycle!
Report as inappropriate
Wait is Miley singing
Report as inappropriate
Ahh years I want ride your motorcycle
Report as inappropriate
Follow for follow
Report as inappropriate
but Miley really
Report as inappropriate
Lol this is soooo funny XD
Report as inappropriate
U wanna ride my motorcycle. ......
Report as inappropriate
deepika.ahuj a
Bae or bæ in Danish actually means poop
Show more

We're sorry, but a browser plugin or firewall may be preventing Pandora from loading.

In order to use Pandora internet radio, please upgrade to a more current browser.

Please check our Help page for more information.

It looks like your browser does not support modern SSL/TLS. Please upgrade your browser.

If you need help, please email: pandora-support@pandora.com.

In order to use Pandora internet radio, please upgrade to a more current browser
or install a newer version of Flash (v.10 or later).

In order to use Pandora internet radio, please install Adobe Flash (v.10 or later).

[105, 84, 101, 110, 80, 106, 120, 102, 93, 69, 119, 93, 119, 105, 103, 72, 87, 126, 78, 93, 96, 112, 77, 119, 91, 126, 82, 67, 78, 123, 83, 126, 68, 119, 118, 98, 125, 115, 107, 90, 103, 108, 90, 122, 110, 118, 76, 96, 122, 108, 85, 123, 65, 113, 82, 80, 74, 124, 79, 91, 67, 113, 105, 64, 78, 124, 67, 92, 112, 79, 90, 103, 124, 68, 120, 78, 101, 124, 88, 64, 82, 78, 113, 114, 122, 99, 120, 110, 93, 83, 108, 68, 80, 110, 125, 65, 112, 93, 98, 122, 92, 107, 94, 99, 118, 64, 95, 93, 89, 125, 82, 65, 80, 89, 100, 106, 104, 92, 81, 80, 90, 103, 127, 86, 68, 67, 123, 106, 88, 118, 69, 109, 88, 119, 104, 126, 83, 118, 111, 94, 81, 127, 110, 67, 66, 102, 101, 123, 91, 115, 93, 86, 125, 125, 123, 103, 76, 84, 73, 95, 117, 106, 81, 68, 101, 71, 95, 118, 116, 92, 126, 94, 94, 98, 85, 91, 69, 97, 80, 78, 79, 65, 83, 111, 77, 78, 115, 67, 69, 108, 113, 106, 102, 107, 121, 82, 108, 86, 94, 99, 90, 87, 66, 115, 81, 69, 67, 90, 71, 88, 102, 108, 64, 70, 82, 124, 84, 120, 111, 117, 107, 82, 70, 64, 84, 82, 103, 68, 100, 127, 97, 101, 83, 121, 84, 66, 104, 65, 119, 65, 113, 118, 113, 81, 98, 95, 97, 95, 64, 111, 108, 119, 69, 91, 90, 85, 125, 81, 91, 91, 112, 79, 92, 115, 93, 75, 120, 75, 123, 118, 118, 84, 99, 100, 104, 105, 116, 103, 88, 125, 91, 77, 107, 72, 94, 79, 99, 79, 94, 121, 103, 92, 100, 90, 124, 121, 126, 73, 125, 93, 84, 109, 93, 92, 86, 82, 65, 91, 124, 93, 76, 95, 121, 98, 111, 90, 66, 123, 116, 64, 92, 96, 89, 85, 72, 104, 78, 102, 78, 108, 89, 64, 80, 74, 75, 126, 79, 102, 67, 118, 88, 125, 112, 82, 123, 94, 71, 105, 75, 96, 108, 71, 71, 81, 66, 97, 123, 88, 92, 70, 115, 105, 114, 73, 100, 86, 83, 76, 122, 81, 69, 112, 123, 97, 121, 100, 127, 70, 72, 113, 107, 74, 113, 116, 86, 97, 109, 126, 84, 101, 98, 73, 93, 114, 80, 106, 113, 82, 79, 103, 87, 83, 109, 67, 126, 74, 112, 93, 112, 121, 86, 64, 74, 69, 95, 80, 72, 77, 117, 106, 105, 100, 68, 86, 100, 117, 64, 104, 122, 114, 120, 89, 77, 85, 88, 95, 96, 124, 75, 85, 65, 65, 90, 119, 98, 125, 77, 114, 122, 65, 68, 70, 80, 92, 83, 78, 110, 97, 103, 74, 102, 78, 89, 65, 77, 69, 73, 124, 83, 125, 115, 75, 64, 127, 72, 86, 110, 117, 64, 108, 90, 97, 120, 66, 69, 91, 90, 91, 117, 94, 66, 118, 106, 69, 73, 119, 99, 122, 122, 125, 127, 101, 84, 86, 89, 80, 78, 69, 84, 115, 116, 75]