It is taking longer than expected to fetch the next song to play. The music should be playing soon. If you get tired of waiting, you can try reloading your browser.


Please check our Help page for information about troubleshooting Pandora on your browser.

Please ensure you are using the latest Flash Player.


If you are unable or do not wish to upgrade your Flash Player,
please try a different browser.


Please check our Help page for information about troubleshooting Pandora on your browser.
Your Pandora One subscription will expire shortly.
More Info
No Thanks
Your Pandora One trial will expire shortly.
Restore
Close
close
Your Pandora One trial subscription will expire shortly. Upgrade to continue unlimited, ad-free listening.
Upgrade Now
You've listened to hours of Pandora this month. Consider upgrading to Pandora One.
More Info
No Thanks
Close
Hi . Pandora is using Facebook to personalize your experience. Learn MoreNo Thanks
 Upgrade  sign up   |   help   |  
-0:00
0:00
Change Skin

Free personalized radio that
plays the music you love

Now Playing
Music Feed
My Profile
Create a Station
Buy

I Got A Woman

Lyrics

Well, I got a woman, way over town
That's good to me, oh yeah
Said I got a woman, way over town
Good to me, oh yeah
full lyrics
Well, I got a woman, way over town
That's good to me, oh yeah
Said I got a woman, way over town
Good to me, oh yeah
full lyrics

Features of This Track

classic soul qualities
blues influences
mild rhythmic syncopation
acoustic rhythm piano
acoustic sonority
a busy horn section
major key tonality
thru composed melodic style
romantic lyrics

These are just a few of the hundreds of attributes cataloged for this track by the Music Genome Project.

show more

Comments

Report as inappropriate
...all up in the juke joint, red dress on too!
Report as inappropriate
Tempo 199; 5 stars; tu on 188
Report as inappropriate
Ray Charles is one of the best.
Report as inappropriate
great song, awesome music indeed
Report as inappropriate
Roy c
Report as inappropriate
Ray Charles was one bad motor scooter.
Report as inappropriate
BEST SONG EVER.
Report as inappropriate
Real nice
Report as inappropriate
Gold Digger she ain't messing with no broke
Report as inappropriate
Nice to hear this song in parove stellar's station
Report as inappropriate
Never runnin' in the streets, and leavin' me alone
She knows a woman's place is right there now in her home
This is wrong. Really disgusting. We both know you wanted her stuck at home because you went around cheating on her. Well she's not your woman anymore charles.
Report as inappropriate
Love Ray Charles and all his Music!!!!!
Report as inappropriate
She saves her lovin just for me.
I got a woman, way over town
That's good to me.
Erica I love you.
Hhmmmm. Mike D.
Report as inappropriate
Only Ray Charles can make a song that can hit the charts on hip hop rap charts
Report as inappropriate
Thanks for the music ray
Report as inappropriate
Yea we know & I'm sure she's not the only woman you got..... Whorebag
Report as inappropriate
we're pregnant
Report as inappropriate
Defetnetly a great singer. I love Ray Charles.
Report as inappropriate
Haha, love it.
Report as inappropriate
Ray Charles!!!!! ! ! ! ! !
Report as inappropriate
I got a man oh yeah
Report as inappropriate
gspmom3
I believe he means a woman's place is in her home as in her castle, palace because she is the Queen to be worshiped and protected by her King.... And not as in she can't do it herself but because he is her Man and would die to defend her from a moment of sadness. Just my take.
Report as inappropriate
Miss u
Report as inappropriate
newsonjr1950
Oh I love James Brown
Report as inappropriate
I swear to god if anyone mentions knaye im gonna flip my s**t
Report as inappropriate
destiny.tram m e l
Cool
Report as inappropriate
I Should Be So Lucky Wow
Report as inappropriate
Love me sum ray Charles
Report as inappropriate
Ray didn't steal kanye west song ray did This first look up if ya ain't gonna believe me
Report as inappropriate
spence.c6814
Go Ray!!!!!!! You make the birds sings....lov e r
Report as inappropriate
Nobody like.Ray
Report as inappropriate
She gives me money...when I'm in need!
Report as inappropriate
Ray!!!Ray!!! ! R a y ! ! ! ! !
Report as inappropriate
1395911744
Haha I thought of kanye, but its a good song by itself
Report as inappropriate
.. she had that snapback too lol
Report as inappropriate
Really lol, Kanye samples from this song.. Ray is wayyyy before Kanye's time...
She take my money! While I'm in need! ),=
Report as inappropriate
Excellent!
Report as inappropriate
Oh yea !!!
Report as inappropriate
Who's the dip s**t that said ray Charles stole this song. I mean really are you that stupid
Report as inappropriate
Ain't got a home was the name
Report as inappropriate
This song reminds me of some song by the frog man
Report as inappropriate
What yall know????
Report as inappropriate
Love it
Report as inappropriate
bacon6475
Magnifico coverup/talk i n g nicely about the ole ball and chain!!!
Report as inappropriate
I've got a woman , she give me money lol where they do that at
Report as inappropriate
Awesome song
Report as inappropriate
@pietro no he didnt not ray Charles was the first to sing this song stupid kayne stole ray song to make it as the stupid gold digger song so shut up R.I.P RAY CHARLES
Report as inappropriate
I hope he said that tongue in cheek, I mean nobody can be that stupid, can they?
Report as inappropriate
Gwaf he jus said ray stole kayne west song smh
Report as inappropriate
Stupid kanye... Gotta ruin crap all the time... This song.... Wearing sunglasses everywhere.. . Trying to rape aziz ansari....
Show more

Don't have a Pandora account? Sign up

We're sorry, but a browser plugin or firewall may be preventing Pandora from loading.

In order to use Pandora internet radio, please upgrade to a more current browser.

Please check our Help page for more information.

It looks like your browser does not support modern SSL/TLS. Please upgrade your browser.

If you need help, please email: pandora-support@pandora.com.

In order to use Pandora internet radio, please upgrade to a more current browser
or install a newer version of Flash (v.10 or later).

In order to use Pandora internet radio, please install Adobe Flash (v.10 or later).

[74, 107, 74, 89, 96, 89, 118, 91, 103, 70, 93, 100, 118, 77, 74, 83, 104, 70, 95, 103, 76, 125, 69, 100, 127, 66, 101, 96, 88, 64, 118, 119, 105, 105, 120, 79, 95, 73, 119, 74, 65, 121, 64, 98, 114, 124, 90, 64, 113, 93, 73, 84, 75, 80, 127, 73, 127, 121, 106, 78, 81, 67, 108, 95, 87, 83, 117, 68, 91, 113, 112, 72, 107, 66, 107, 103, 65, 116, 69, 104, 117, 89, 123, 120, 74, 70, 69, 94, 112, 81, 101, 64, 99, 114, 110, 66, 110, 125, 80, 120, 89, 117, 127, 77, 64, 123, 115, 80, 73, 89, 80, 103, 88, 65, 77, 80, 86, 84, 81, 100, 105, 90, 123, 80, 120, 118, 99, 106, 77, 122, 66, 115, 122, 109, 65, 79, 104, 77, 101, 119, 81, 101, 102, 92, 113, 105, 117, 110, 117, 81, 77, 111, 93, 65, 93, 105, 116, 117, 101, 91, 87, 118, 123, 88, 104, 70, 105, 90, 70, 99, 70, 74, 112, 126, 126, 80, 105, 73, 81, 101, 75, 104, 69, 126, 122, 126, 107, 97, 118, 123, 123, 76, 95, 73, 72, 115, 90, 127, 126, 107, 113, 96, 78, 108, 71, 112, 93, 84, 85, 82, 78, 70, 104, 102, 97, 94, 107, 84, 115, 101, 108, 74, 69, 67, 89, 92, 114, 114, 84, 105, 111, 108, 101, 114, 68, 125, 87, 103, 71, 95, 106, 110, 103, 79, 97, 102, 116, 75, 86, 125, 89, 102, 86, 73, 97, 113, 109, 74, 117, 81, 70, 112, 73, 121, 120, 95, 97, 102, 92, 81, 74, 104, 93, 69, 127, 110, 91, 85, 80, 95, 122, 104, 83, 82, 99, 93, 125, 94, 94, 82, 114, 114, 96, 112, 75, 73, 70, 120, 78, 86, 79, 127, 124, 120, 105, 102, 82, 106, 86, 77, 106, 122, 78, 96, 89, 83, 122, 88, 108, 92, 73, 66, 122, 111, 72, 89, 81, 85, 110, 65, 105, 65, 101, 98, 77, 66, 65, 125, 67, 102, 108, 83, 76, 121, 125, 72, 97, 91, 94, 87, 94, 82, 120, 119, 83, 77, 68, 81, 98, 110, 115, 66, 100, 70, 120, 89, 79, 104, 95, 103, 120, 81, 88, 101, 87, 101, 97, 124, 77, 110, 64, 119, 98, 72, 83, 84, 82, 110, 70, 110, 95, 74, 124, 74, 111, 98, 110, 79, 87, 80, 71, 80, 102, 101, 105, 106, 73, 120, 97, 74, 114, 69, 98, 121, 73, 68, 95, 81, 118, 107, 111, 114, 124, 68, 115, 93, 121, 75, 68, 110, 77, 94, 101, 122, 90, 85, 64, 117, 95, 76, 74, 83, 69, 101, 119, 118, 79, 111, 97, 124, 82, 96, 111, 85, 119, 80, 66, 85, 119, 75, 96, 100, 88, 68, 95, 69, 114, 82, 120, 110, 114, 111, 71, 123, 99, 79, 75, 77, 107, 82, 71, 82, 124, 104, 96, 81, 70, 102, 116, 105, 82, 81, 68, 115, 118, 116, 125, 97, 100, 120, 93, 69, 116, 90, 93, 74, 65, 109, 101, 89, 100, 79]