It is taking longer than expected to fetch the next song to play. The music should be playing soon. If you get tired of waiting, you can try reloading your browser.


Please check our Help page for information about troubleshooting Pandora on your browser.
Your Pandora One subscription will expire shortly.
close
Your Pandora One trial subscription will expire shortly. Upgrade to continue unlimited, ad-free listening.
You've listened to hours of Pandora this month. Consider upgrading to Pandora One.
Close
Hi . Pandora is using Facebook to personalize your experience. Learn MoreNo Thanks
-0:00
0:00
Change Skin

We created Pandora to put the Music Genome Project directly in your hands

It’s a new kind of radio –
stations that play only music you like

 
Create an account for free. Register
Now Playing
Music Feed
My Profile
Create a Station
Buy

Addicted

Lyrics

[Chorus]
I'm so addicted to
All the things you do
When you're going down on me
full lyrics
[Chorus]
I'm so addicted to
All the things you do
When you're going down on me
full lyrics

Features of This Track

electric rock instrumentation
a subtle use of vocal harmony
mild rhythmic syncopation
a vocal-centric aesthetic
minor key tonality
electric rhythm guitars
acoustic rhythm guitars

These are just a few of the hundreds of attributes cataloged for this track by the Music Genome Project.

show more

Comments

I really really like this song��
OMG OMG OMG OMG. This is a very,very,ve r y awesome song

I'm so addicted all the things u do when ur going down on me in between the sheets !!!


Damn good song
Awesome song
luv this song bye
Catchy song
I love this song .
It's not like you to turn away
All the bullshit I take
Awesome song
rachierocks7 2 2 4
How can I make it through,all the things you do,there's just gotta be more to you and me
I love this song.
I grew up listening to this song ��
I'm so addicted to all the things u do when ur going down on me in between the sheets
Every sounds u make and every breath u take
krj10072
I loveeee this song
Sexyyy~ "When you're going down on me..."
I'm so addicted.... . . . . . . '
Looooooooove this song!!!!!!!! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Follow. Me please i am iPad
Tok to me
???????????? ?
Luv the song now shut up
Follow for a follow :)
Love this f**king tune !!!!
Love this song ��
Amazing song I love it
I'm so addicted to everything you do
When your going down on me in between the sheets
Every sound you make With every breath you take
Sounds familiar.
YASSSSS
Lol, i sang this whole song during class once and got a standing ovation..... . . . a n d a detention XD but it was sooooo worth it
Luv this tune !!!! If im driving i gotta be careful cuz my foot wants to hit the floor ....lol
I'm so addicted to this song
Only one post is necessary. ..
I was addicted to you so I feel for everything, but one day I woke up and realized you fooled everyone. I told you everything; I trusted you, but all you return is bull crap that I actually believed only because I loved you. You're good at what you do... The whole brainwashing thing, but I won.
I was addicted to you so I feel for everything, but one day I woke up and realized you fooled everyone. I told you everything; I trusted you, but all you return is bull crap that I actually believed only because I loved you. You're good at what you do... The whole brainwashing thing, but I won.
I was addicted to you so I feel for everything, but one day I woke up and realized you fooled everyone. I told you everything; I trusted you, but all you return is bull crap that I actually believed only because I loved you. You're good at what you do... The whole brainwashing thing, but I won.
I was addicted to you so I feel for everything, but one day I woke up and realized you fooled everyone. I told you everything; I trusted you, but all you return is bull crap that I actually believed only because I loved you. You're good at what you do... The whole brainwashing thing, but I won.
Jessicaaa c;
I'm so ADDICTED to...
THIS SONG! (/ÒuÓ)/
Awesome song <3
Good song
I'm addicted to this song ;D
This song is good
This is THE BEST SONG IN THE WHOLE F**KIN WORD HELL YA IM SO ADDICTED TO ALL THE THINGS YOU DO INBEETWEEN THE SHEETS WITH ALL OF THE SOUNDS YOU MAKE
I love you bryan
This song is sexy
Awesome song
Love it when the lust is this yummy :P Yeah buddy!
I'm addicted to this song:3
I'm addicted to all the things u do!!
Show more

We're sorry, but a browser plugin or firewall may be preventing Pandora from loading.

In order to use Pandora internet radio, please upgrade to a more current browser.

Please check our Help page for more information.

In order to use Pandora internet radio, please upgrade to a more current browser
or install a newer version of Flash (v.10 or later).

In order to use Pandora internet radio, please install Adobe Flash (v.10 or later).

[86, 69, 118, 111, 90, 118, 109, 116, 119, 95, 126, 122, 67, 121, 101, 88, 79, 76, 121, 120, 127, 84, 111, 86, 110, 115, 87, 75, 107, 87, 87, 87, 80, 91, 95, 100, 119, 107, 82, 103, 74, 82, 116, 78, 101, 68, 94, 79, 121, 122, 98, 96, 100, 120, 106, 118, 95, 112, 94, 122, 87, 82, 99, 103, 105, 97, 79, 121, 107, 82, 105, 72, 89, 94, 114, 116, 83, 81, 124, 122, 84, 88, 66, 86, 67, 117, 87, 102, 123, 121, 101, 111, 78, 81, 64, 101, 79, 94, 70, 121, 127, 80, 90, 66, 69, 89, 74, 107, 75, 88, 80, 65, 74, 94, 89, 79, 114, 93, 124, 111, 67, 125, 127, 77, 115, 105, 66, 97, 73, 126, 106, 89, 84, 94, 69, 71, 103, 101, 116, 64, 105, 105, 84, 106, 123, 74, 117, 88, 80, 124, 112, 104, 80, 123, 102, 112, 126, 114, 114, 127, 102, 84, 109, 115, 78, 101, 102, 117, 118, 87, 92, 117, 102, 68, 76, 109, 103, 106, 123, 127, 77, 84, 69, 108, 84, 104, 89, 93, 119, 115, 115, 122, 82, 108, 97, 98, 101, 77, 100, 90, 74, 101, 127, 71, 118, 107, 81, 98, 97, 115, 107, 83, 119, 64, 123, 103, 73, 117, 99, 99, 84, 82, 89, 67, 79, 121, 86, 123, 69, 81, 79, 92, 92, 76, 125, 107, 75, 119, 96, 104, 114, 83, 125, 112, 80, 68, 94, 115, 114, 85, 88, 124, 81, 106, 86, 66, 94, 79, 89, 102, 85, 65, 78, 71, 112, 126, 117, 93, 118, 108, 72, 119, 115, 94, 115, 103, 110, 70, 120, 77, 70, 95, 127, 89, 126, 89, 92, 109, 68, 70, 71, 95, 79, 76, 116, 65, 110, 126, 88, 114, 121, 91, 108, 86, 95, 103, 76, 95, 117, 111, 102, 90, 111, 112, 119, 116, 126, 125, 82, 124, 66, 91, 68, 73, 126, 113, 71, 87, 105, 80, 77, 121, 105, 117, 88, 69, 96, 118, 105, 101, 65, 127, 71, 71, 116, 102, 124, 84, 113, 107, 70, 65, 103, 125, 120, 117, 75, 67, 115, 68, 93, 78, 66, 89, 69, 113, 105, 85, 74, 118, 78, 107, 122, 124, 78, 115, 123, 99, 114, 74, 102, 74, 104, 76, 91, 95, 124, 112, 116, 78, 108, 68, 77, 87, 83, 69, 96, 101, 87, 97, 92, 113, 96, 121, 89, 93, 100, 123, 107, 102, 78, 97, 100, 114, 74, 67, 122, 113, 76, 77, 74, 75, 120, 92, 99, 96, 98, 107, 68, 111, 124, 65, 101, 76, 114, 76, 75, 77, 122, 75, 109, 99, 127, 86, 69, 104, 97, 121, 110, 95, 101, 118, 101, 64, 108, 126, 110, 91, 123, 119, 91, 89, 81, 92, 115, 81, 91, 104, 82, 108, 103, 82, 84, 64, 126, 113, 101, 104, 83, 64, 94, 114, 101, 114, 86, 101, 82, 88, 97, 76, 110, 83, 89, 125, 91, 118, 108, 116, 83, 88, 126, 102, 113, 124, 84, 69, 88, 110, 98, 65, 68, 124]